close

翻譯一遍

Miss you !Rainbow~
发表时间:2007年11月14日 22时17分13秒       
  雖知袮離開了已經4天了.
但已經很miss you!
特別喺睇完袮嘅blog
就更加挂住袮喇.
 
經過袮嘅談論..
我越來越中意袮喇..
可惜已經太遲,,
袮會怪我嗎?
 
點算啊..我恏想cry
一喺我後悔無挽留袮
二.喺袮講嘅也當中...我發現我都越來越中意7班

我好幸運..因爲我一開學就做咗7班嘅班長
   比起任何一個人与同學接觸鍀更多
但想想..一年如此快就過去.
  但我們卻只剩芐1年了

   很喜歡7班..
   很喜歡7班的瘋子們
   很喜歡曾經是瘋子之一的rainbow..
很喜歡7班這個大家庭! 


謝謝你們
計算著我離開的日子
不單一個瘋子
好多瘋子都這樣對我說:
“老師,我好挂住你啊!”
我又何嘗不是呢?
但礙于身份問題
我不能再回去做你們的老師了
只能在網上跟你們聊聊天
手機里發發信息
有機會我會回去看你們的
七班的瘋子們!!!
因爲我真的很喜歡你們
就像自己的孩子一樣。。。

arrow
arrow
    全站熱搜

    rainbowchun 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()